מדיניות החזרה וביטול עסקה
- לא יתאפשר ביטול מוצרים בהזמנה אישית בהם החלה תהליך של עבודת המעצבים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות מרגע שליחת ההזמנה ע"י הלקוח.
- לא ניתן לבצע החזרות או החלפות למוצר בהזמנה אישית בהתאם לחוק להגנה לצרכן.
- עיצובים בהזמנה ובהתאמה אישית מותאמים לפי דרישותיו של הלקוח, לאחר שממלא את טופס ההזמנה. נשלח אישור עיצוב ללקוח (סקיצה) , לאחר אישור העיצוב ויציאת המוצר לדפוס אין אפשרות לבצע ביטול או החזרה של המוצר. במידה והלקוח לא מאשר את העיצוב ולא מעוניין שצוות המעצבים יבצע סבב תיקונים לשיפור העיצוב (מוצע סבב תיקונים אחד בלבד) המשתמש יקבל זיכוי מלא בהפחתת 60 אחוז מסך העסקה עבור העבודה של המעצבים.
- החברה לא מבטלת עסקאות לאחר שהמוצר הופק ו/או השירות ניתן.
- במקרה של ביטול העסקה במוצרים שאינם הזמנה אישית ו/או התאמה אישית, יחזיר בית העסק ללקוח את הסכום ששולם על ידו עבור המוצר בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה. הביטול יתבצע ויאושר רק במידה והלקוח ביקש לבטל את המוצר עד 24 שעות משליחת ההזמנה או לפני שההזמנה הופקה/ הודפסה / יצאה במשלוח. החזרת המוצר תעשה כאשר הוא באריזתו המקורית בצירוף חשבונית מקורית שקיבל הלקוח ושעדיין לא חלפו 14 ימי עסקים מתאריך קניית המוצר. כל מוצר שלא באריזתו המקורית או שבאותו מצב כמו שקיבל אותו הלקוח לא יתקבל. עם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר יידרש הלקוח לשאת בעלויות המשלוח החוזרות ובמחויבות להחזירו באותו מצב כמו שקיבל כולל דמי ביטול.
- מרגע מסירת המוצר למשתמש החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים בשום צורה שהיא למוצר ו/או לשימוש בו ובכלל זאת אך לא רק, לאופן התקנת המוצר ו/או ניודו ו/או כל נזק כספי ו/או אחר שעלול להיגרם למוצר ו/או כתוצאה ממנו.
- אנחנו בmy frame עושים את כל המאמצים כדי שההזמנה תגיע אליכם בשלמותה, בצורה איכותית. במידה והמוצר הגיע פגום, על הלקוח לפנות אלינו בכתובת [email protected] ואנחנו נבדוק את המקרה.
- על מנת להבטיח שהמוצר יגיע לבית העסק ללא פגם, יש לארוז אותו באריזתו אותה קיבל הלקוח. יתרה מכך, עדיף להשתמש באמצעי שילוח שניתן לעקוב אחרי לבטיחות מלאה והסר חשש.
- מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו בחנות האונליין my frame